2012.10.09.
18:06

Írta: Majda

1. fázis - 5 kiló

A South Beach diéte három fázisra van felosztva, amiből az első fázis a legszigorúbb, gyakorlatilag a súlyvesztés beindítása és a inzulin rezisztencia megszüntetése a célja. Szénhidrátot nagyon keveset lehet ezalatt enni, csak néhány fajta engedélyezett, és abból is korlátos mennyiség. 

Az első pár nap nem volt egyszerű. A diéta lényege, hogy nem nagyon éhes közben az ember, mindig időben kell enni és elég sokat is szabad az engedélyezett ételekből - a cél az éhség megelőzése. Na ez az első kb három napban azért nem volt ilyen egyértelmű, igenis éhes voltam sokszor, plusz egyéb tünetként bejött a fejfájás, szédülés, gyengeség és még egyszer rosszullét is. Aztán ezek szépen elmúltak, utána már csak akkor voltak tünetek, amikor nem ettem vagy ittam időben. A kólát is elhagytam, ami szintén hozzájárulhatott a fejfájós tünetekhez.

Ami jó: elmúlt a majdnem mindennapos rosszullétem. Rólam már korábban korábban kiderült az inzulin rezisztencia, amire szedtem gyógyszert. Diétázni viszont nem tudtam közben, egyrészt krónikus akaraterő-hiány miatt, másrészt állandóan rosszul voltam, azaz ha nem ettem óramű pontossággal három óránként, akkor hányinger, fejfájás, stb. Bár kimérni sosem mértem, de szinte biztos, hogy folyton belecsúsztam a túl alacsony vércukorba olyankor.

Öt éven keresztül, gyakorlatilag minden nap rosszul lenni... Ettől a diétától pedig ez elmúlt. Kell ennél több motiváció, hogy folytassam? És még fogytam is :)

Mondjuk megmaradt, hogy napi ötször, esetleg hatszor kell enni, azaz a kb három óránként evés itt is megvan, viszont ha kimarad, akkor éhes vagyok, esetleg nagyon éhes és gyenge, és nem egyszerű ezekkel az engedélyezett kajákkal ezt megszüntetni. Viszont nem vagyok rosszul, mint korábban.

Még egy lényeges pont: ugyan nem vagyok energikus, de most már ennyi kajával simán hozom azt az energiaszintet, mint korábban. Ez nem sok, de bíztató kezdet :)

Szólj hozzá!

Címkék: diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://majda.blog.hu/api/trackback/id/tr954829222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása