2012.10.09.
18:14

Írta: Majda

TR

Ma megint törölni kellett a tréninget. Ez nem jó, rosszul esett, de ugyanakkor ezt teljesen bevonzottam: nem készültem fel rá időben, és bár szerintem nem én szerveztem így a napomat, hanem így kaptunk időpontot a nevtanba, mégis mintha én akartam volna lemondani. Pedig már hiányzik a beszélgetés...

Addig is, összeszedem, mivel voltam elégedett mostanában.

1. Elkezdtem a diétát.

2. És még mindig folytatom

3. Akkor sem inogtam meg, amikor a kiskorú az ölemben ülve ette az almáspitét, amit még nekem kellett tartani is :)

4. Végig tudtam menni a hétvégi kiránduláson. Hosszú volt, de csak az emelkedőn voltam lassabb, mint a többiek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majda.blog.hu/api/trackback/id/tr904829226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása